Avdelningar

söndag 7 juni 2009

Titti tittar in


Hej där!

Det är jag som är Titti.

Jag bor i Urlandia... eller... jag kommer snart att bo på Ekskogsbacken, där jag köpt en tomt och tänker bygga ett riktigt drömhus.

Min första dag i Urlandia blev riktigt intressant, faktiskt.

Eftersom jag inte har något eget hus ännu så spenderade jag dagen med att gå runt hos andra som bor i stan, för att göra mej lite mera bekant med folk.

Och, det visade sej mycket givande och spännande.

Hemma hos Sandy bodde det minst 3 andar då hon flyttade in. Förvisso rätt trevliga, men ack så jobbiga för stackars Sandy, som fick städa efter dom hela tiden.

Robin bor i ett jättehäftigt hus i en skogsdunge.

Hemma hos Amelia, Chris och deras lilla dotter Angel var det riktigt dramatiskt.

Medan Amelia var ute på stan... för hon skulle hinna med bokrean, tänkte hon... så hade Chris och Angel besök hemma av några av grannarna.

Och, sent på kvällen - just då vi alla skulle gå hem, och Amelia redan hunnit gå och lägga sej - så fick en av grannarna åka akut in på BB.

Jag uppfattade aldrig hennes namn, mitt i tumultet.

Chris följde med henne till BB... och kunde sen meddela att det fötts en välskapt liten gosse.

Nu är det hög tid för mej att slå upp ett tält eller nåt. Så, vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar