Avdelningar

lördag 8 augusti 2009

Vilken härlig dag

Igår hann jag med en hel del. Och, det var ju så himla fint väder, dessutom. Så, hela dan blev en enda lång njutning.

Screenshot-291

Jag tog en uppfriskande promenad till jobbet på morgonen. Och, inne hos chefen fick jag beröm för att jag är en så vaken och observant person.
Det kändes jättekul – och inspirerande.

Screenshot-296

Direkt efter jobbet ilade jag till kursen i målning som jag beslutat mej för att gå. Och, jösses vad jag lärde mej mycket där!
Tog vägen om affären och köpte med mej staffli och målarpryttlar på vägen hem. Och, innan jag stängde mina korpgluggar sen hade jag redan målat min första tavla här hemma.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vilken härlig blogg du har :). Spelar själv sims. Jag kommer definitivt återkomma hit :D. Jag är operatör i en klubb på lunarstorm, Simsare. Om du vill så kan jag tipsa om denna blogg där?

    SvaraRadera