Avdelningar

lördag 24 januari 2009

Som på beställning...


...har det flyttat in en juridikstuderande, bloggande, pälsklädd blondin i Urlandia City.
Hon låter hälsa:
Hej allihopa!
Jag förstår att ni har väntat på mej. Och, nu är jag här!
Tänk att jag har ett helt hyreshus uppkallat efter mej. Hur coolt är det?
"Bellas sköna stadsvåningar" heter huset. Och, det var ju självklart för mej att flytta in där.
Min alldeles egna hyresvärd, Barbara Tång, är jättetrevlig. Att hon beundrar mej - bara för att jag är jag - gör ju inte saken sämre.
Min livsönskan, just nu, är att skaffa 6 husdjur som allihopa är de mest lyckade husdjur som finns. Nåt annat än de allra mest lyckade husdjuren vore otänkbart för mej, då det måste heta "sådan matte..." osv...
Jag siktar på ett jobb högst upp i karriärsstegen för juridik, och till dess att jag kommer dit så skriver jag min blogg.
Jag har det underbaraste skrivbordet... där min fantastiska dator står, och bara väntar på att få förmedla min blogg till alla som läser den,

Snart kommer bilder.
Vi hörs snart igen!
/Bella Lejonklo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar